Friday, September 5, 2008

ကေလးအေတြး

ကေလးအေတြးနဲ႔ေမးတဲ့ေမးခြန္းေတြဟာ တစ္ခါတစ္ေလမွာ လူၾကီးေတြကို ေၿဖရခက္ေစပါတယ္။ အဲ လူၾကီးေတြကလည္း "လူၾကီး" ဆိုတဲ့ အားသာခ်က္ကိုသံုးၿပီး ၿပန္ေၿဖတတ္ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အခုအထိမွတ္မိေနတဲ့ ငယ္ငယ္တုန္းကအၿဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုပါ။ ငယ္ဆို မူၾကိဳတက္ခါစ သံုးေလးႏွစ္ေလာက္ေတာ့ရွိမယ္ ထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္က ကၽြန္ေတာ့္အန္တီေလးက ကိုယ္ဝန္ရွိပါေလေရာ။ အဲဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လည္း စပ္စုၿပီးသြားေမးတာေပါ့။ အန္တီေလး ဘာလို႔ဗိုက္ၾကီးတာလဲေပါ့ေနာ္။ အန္တီေလးလည္း ေခါင္းရွုပ္သြားတာနဲ႔ ၿပီးၿပီးေရာပဲေၿဖလုိက္တာေပါ့။ သားဦေလးနဲ႔အတူတူအိပ္လို႔ ဗိုက္ၾကီးတာေပါ့သားရဲ့တဲ့။ အဲ...ၿပႆနာကအဲဒီကစတာပါပဲ။ မူၾကိဳက ေန႔လည္အိပ္ခ်ိန္မွာ ေယာက္်ားေလးနဲ႔ မိန္းကေလးနဲ႔ တူတူအိပ္ရတာကလား။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အန္တီေလးကို ၿပႆနာရွာေတာ့တာေပါ့။ မူၾကိဳမွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔တူတူအိပ္တဲ့ မိန္ကေလးေတြေကာ ဗိုက္မၾကီးဘူးလားလို႔ေပါ့။ အန္တီေလး ေတာ္ေတာ္ေၿဖရၾကပ္သြားတယ္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း သူတို႔လက္နက္ပဲသံုးရေတာ့တာေပါ့။ ေၾသာ္သားရယ္ သူတို႔ကငယ္ေသးတာကိုးတဲ့။ အဲဒီတုန္းကေတာ့ အေတြးတစ္ခုရွိတယ္။ "ေၾသာ္... ေတာ္ေသးတာေပါ့ ဆရာမေတြပါ ငါတို႔နဲ႔မအိပ္လို႔.."