Monday, September 8, 2008

Who are they?

မူလတန္းတုန္းက အၿဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုပါ။ တစ္တန္း၊ ႏွစ္တန္းေလာက္ေတာ့ရွိမယ္ထင္တယ္။ ေက်ာင္းကို ၿမိဳ႕နယ္ပညာေရးမွဴးလာမယ္ဆိုေတာ့ ဆရာမက အတန္းထဲက ကေလးေတြကိုအဂၤလိပ္လို နည္းနည္းပါးပါး သင္ေပးထားတာေပါ့။ သူကဘယ္လိုေမးရင္ ေက်ာင္းသားေတြကဘယ္လိုေၿဖရမယ္ေပါ့။ ကံဆိုးခ်င္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အဲဒီေန႔က ေက်ာင္းမသြားၿဖစ္ပါဘူး။ ေနာက္ေန႔ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္းမေၿပာပါဘူး။ အဲဒါနဲ႔ ၿမိဳ႕နယ္ပညာေရးမွဴးလာပါေလေရာ။ အတန္းထဲေရာက္ေတာ့ ဆရာမနဲ႔နည္းနည္းပါးပါး စကားေလးေၿပာတာေပါ့။ ေၿပာလည္းၿပီးေရာ ဆရာမက ေက်ာင္းသားေတြဘက္ကို လွည့္ၿပီးေတာ့ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ကို ေရြးတာေပါ့။ အဲဒီေန႔မွာမွ ေရွ႕ဆံုးမွာထိုင္မိတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကံဆိုးသူေမာင္ရွင္ေပါ့ဗ်ာ။ ဆရာမကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ၿပီးေတာ့ ယံုယံုၾကည္ၾကည္ပဲ ေမးတယ္။ "Who are they?" တဲ့။ ေသပါေရာလားဗ်ာ။ ဘယ္သူေတြမွန္းေတာင္မသိပါဘူး။ အဲဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္သိတာပဲ ေၿဖလိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းေၿဖၿပီးေရာ ၿမိဳ႕နယ္ပညာေရးမွဴးမွာ အိေၿႏၵမဆည္ႏိုင္ပဲ ခြက္ထိုးခြက္လန္ ရယ္ပါေလေရာ။ ဆရာမကေတာ့ မ်က္ႏွာၾကီးကို နီေနတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ေၿဖလိုက္တာ သံုးလံုးထဲပါ။ "They are who?"..........

No comments: