Monday, September 15, 2008

သင္းကြဲငွက္တစ္ေကာင္ရဲ့စိတ္

ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနခဲ့တာ
မီးေတြပ်က္တဲ့ ေနရာပါ။
ဘတ္စ္ကားေတြၾကပ္တဲ့ ေနရာပါ။
အမႈိက္ေတြ ရွဳပ္တဲ့ေနရာပါ။
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနခဲ့တာ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပါ။
ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနခဲ့တာ
ေအးၿမတဲ့ လမင္းပါ။
ေႏြးေထြးတဲ့ ရင္ခြင္ပါ။
အားေပးတဲ့ စကားသံပါ။
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနခဲ့တာ
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ မိခင္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနခဲ့တာ
အလင္းေရာင္ေပးတဲ့ ေနမင္းပါ။
လမ္းၿပတဲ့ ေ႕ရွေဆာင္ပါ။
ဆံုးမတဲ့ စကားသံပါ။
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနခဲ့တာ
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ ဖခင္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနခဲ့တာ
လံုၿခံဳတဲ့ အရိပ္ပါ။
အေမာေၿပတဲ့ နားခုိရာပါ။
စည္းလံုးတဲ့ အသိုက္ပါ။
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနခဲ့တာ
ကၽြန္ေတာ့္ အိမ္ပါ။

2 comments:

yin lay said...

me too! :'(

legend said...

cb a yannn kaung tel..bel ka copy htar tar lel